نوشته شده توسط : sajad

 .:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.

دوستم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟ پـــ نه پـــ من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه دارم!!!!
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
رفتم بقالی محل.میگم:یه نوشابه خانواده بده.
میگه:خنک باشه؟ تا دهنم رو باز کردم محکم کوبید تو گوشم.
بهش گفتم:مگه دیوونه شدی؟ چرا میزنی؟
میگه:مگه نمیخواستی حرفت رو با پ ن پ شروع کنی؟
تو چشماش نگاه کردم گفتم: پ ن پ!
میخواستم با فدات شم شروع کنم!
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
گداهه دستشو دراز کرده جلوم میگم پول میخوایی؟
میگه پ ن پ بزن قدش!!!
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
رفتم مغازه تبلتمو بزارم برا فروش دوختره امده مگه این چیه تبلته !!!!
منم جو گیر شدم گفتم پ ن پ سینی چایی بگیر ترمین کن واسه خاستگاریت
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
تو دستشویی گیر کرده بودم هیچ.
بابام اومده بهم میگه کمک می خوای؟
میگم پ ن پ اینجا اوضاع خوبه اگه خواستی شما هم بیا این تو جا هست من دارم یوگا کار می کنم.
اومدم سر میز نشستم مامانم بهم میگه غذا میخوای میگم:
پ ن پ کمرم درد میکرد اومدم ماساژ رو صندلی.
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
امروز از آرایشگاه که میومدم ، تو راه یه دختر حدوداً سه ساله و مامانش راه میرفتن………
یهو دختره به من اشاره کرد و گفت: پسر……
منم گفتم: پـــ نه پـــ دیو دو سر!!!
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
رفتم بانک چک نقد کنم ( الان فهمیدین من شر خرم دیگه ) یارو میگه پول نقد بدم ؟؟؟
گفتم پـَ نـَ پـَ پسته بده دور هم حال کنیم
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
رفته بودم دستشویی دبیران یه هو معلم عربی اومد تو گفت عزیزم اومدی دستاتو بشوری گفتم پ ن پ سوسکم اومد غذا خوری
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
با دوستم رفتیم ساندویچی،بدون اینکه نظر منو بپرسه بندری تند سفارش داده،منم مجبور به خوردن ساندویچ تند تند شدم.
اولین گاز هیچ دومین گازو که زدم
اشک از چشام اومد پایین
دوستم میپرسه از تندیش اشکت در اومد؟
گفتم:پــَ نــَ پــَ دلم واسه اون جونوری که کشتن کردنش مواد اولیه این ساندویچ سوخته
میگه :پــَ نــَ پــَ و کوفت،چه طرز حرف زدنه؟
میگم ناراحت شدی وسط غذا خوردن اسم جونور اوردم؟
میگه:پــَ نــَ پــَ از اینکه داغ دلمو تازه کردی ناراحت شدم
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
تو کلاس نشسته بودیم معلم داشت خوفناک درس میداد.
گفتم اغا میشه برم. wc..
شنقل گف واجبه؟گفتم:پ ن پ مستحبه
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
رفتم پیش صاف کار ماشین. یه نگاه به ماشین کرد میگه تصادف کردی؟ گفتم پ ن پ از جلو بندی تکراری خسته شدم گفتم برای تنوع با چکش بکوبم توش همه جاش جدید بشه
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
با دوستامون رفتیم استخر
غریق نجاته پرسید میخواین شنا کنین؟؟
گفتم : پ ن پ املاح معدنی ایم
اومدیم تو آب حل بشیم؛ مردم استفاده کنن :ه
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
به مامانم با تلفن عمومی زنگ زدم میپرسه:
مسعود تو هستی؟
میگم:پ ن پ یوزارسیوم بانوی من.
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
واسه نماز صبح پا شدم نماز بخونم
بابام برگشته میگه میخوای نماز بخونی
گفتم په نه په اقا خروسه سرما خورده قول دارم جاش صبح ها پا شم
قو قو لی قو قول کنم :d
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
رسیدم محل کارم دیدم گوشیم نیست!
مات و مبهوت که کجا انداختم یادم اومد با تاکسی اومدم.
زنگ زدم به گوشیم نه بار طرف گرفته میگه ا گوشی شما دیدم تو تاکسیم مونده.
رفتم ازش تحویل بگیرم به من نگاه میکنه شما هم سوارتاکسیم شده بودید!!؟؟
گفتم پ نه پ گوشیم رفته بود دور بزنه دیدم نیومد دیرکرد تماس گرفتم ببینم کجاست.شما جواب دادید!.
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
پریشب تو خیابون میرفتم داشتم با فندکم بازی میکردم، پلیس رد شده میگه اون چیه؟ فندکه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن!! میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ و زهرمار، سوار شو بریم… میگم کلانتری؟ میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ میبریمت لندن
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
خوابیده بودم بابام اومد بالا سرم گفت خوابیدی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ … یه هو بابام زد تو سرم گفت بگیر بخواب! این چرت و پرتا برا فیس بوکه
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
به دوستم میگم بیا با هم شعر بخونین میگه باشه . من میگم یه {توپ دارم} اون میگه قلقلیه. میگم پ ن پ مربعیه
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
رفتم رستوران شاندیز گارسونه میگه:
چیزی میل دارید؟
گفتم:پ ن پ امدم تو رستوران باکلاس بشینم واسه شهرت بازی.
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
رفتم باشگاه سپت نام کنم مسئولش میگه:
می خوای ورزش کنی؟
میگم:پ ن پ می خوام ورزشکارهارو تشویق کنم.
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
رفتیم دیزی پذی دیزی بزنیم یکی امده میگه:
بکوبم؟
پرسیدم دیزیرو؟
گفت:پ ن پ تو سر خودم.
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
با مگسکوش مگس میکوشم دوستم میگه:
میمیرن ؟
میگم:پ ن پ برای این که من ضایع نشم می افتن رو زمین.
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
با خانمم رفتم صحرا مارمولک رو دیده میگه مار مولکه!
میگم پ ن پ تمساحه مینی مایزش کردن،
یهو جیغ میزنه میگم ترسیدی
میگه پ ن پ ترسیدم بخوردت!
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
از بلبل می پرسند چرا چه چه میکنی پ ن پ میخوای واست ار ار کنم
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
امروز شلوغ کردم رفتم دفتر مدیر گفت بازم شلوغ کردی من چیزی نگفتم گفت خاک
تو سرت موقیت پ ن پ رو ازدست دادی میگم پ ن پ به دست اوردم
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
تو متــــــــــــــــــرو نمی دونم کدوم بی وجدانی پول بابام رو زده
داداشم برگشته میگه:یعنی کل پولا “هوتوتو”(پـــــــــــــــــــــــــــــــر)
میگم: پـــــــــــــــــــ نـــــــــــــــــ پــــــــــــــــ
طرف روش نشد رو در رو قرض بگیره برداشــــــــت دفعه بعد که اومدیم خودش
میـــــــــــــــــــــــــذاره سر جاش….
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
دارم با گوشیم پیام میدم، پسر داییم ۹ سالشه (گودزیلا) برگشته میگه: موبایله؟
گفتم: پ ن پ ماشین لباسشوییه! دارم رخت چرک می شورم.
خوب گفتم آیا؟
.:: پ نه پ های جدید فروردین ۹۲ ::.
سر کلاس آزمایشگاه فیزیک۱(حالا فهمیدین که من رشته م مهندسیه…)استاد توضیح میداد که بچه مواظب باشین این وزنه ها گم نشه این کوچیکه(فکر کنم۵گرمى بود)۲۵تومنه
بنده هم با یه حالت تعجب گفتم چى۲۵هزااااااااار تومن؟ گفت پ نه پ ۲۵تا تک تومنى!!
ایول استاد خداییش تو عمرم تا این حد قانع نشده بودم

 



:: موضوعات مرتبط: پـَـ نـَـ پـَـ , ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: