خاطرات خنده دار بهمن ماه ۹۱
نوشته شده توسط : sajad

 .:: خاطرات خنده دار بهمن ماه ۹۱ ::.

یادش بخیر سریال زیر آسمان شهر
نـــــــــــــــــــــــــــــــــه غلام !!!
هر کاری کردم آخرش نتونستم مث خشایار بگم
لوتی ساختمون
غلام شیش لول بند
ملوک خانوم
بهروز خالی بند
بعدش فک کنم اسم سریاله عوض شد
یه شخصیته دیگه بش اضافه شد
سپر بابا

.:: خاطرات خنده دار بهمن ماه ۹۱ ::.

به اطلاع هموطنان گرامی میرسانم پس از ثانیه ثانیه لحظه شماری و انتظار دانشگاهمون اون ۴۴۰۰۰ تومان رو به حسابم واریز کرد. باور کنید راست میگم. فتوشاپ نبود.

.:: خاطرات خنده دار بهمن ماه ۹۱ ::.

آقا چشتون روز بد نبینه امروز تو بزرگراه آزادگان تو ترافیک مونده بودم که دیدم یک ماشین که رانندش زن بود تکرار میکنم رانندش زن بود پشت سر ما حرکت میکرد بعد دیدم یک خورده از ما دور شد که یک دفعا با سرعت هر چه تمام از پشت زد به ما !!
من(((((((
رفتم پاین میگم چته خانم صافمون کردی میگه ماشینم خاموش شد روشن کردم و گازش و گرفتم که پشت سر شما برسم
(تو دلم گفتم تو میخواستی از پشت رو ما رد شدی)
من هنوز(((((

.:: خاطرات خنده دار بهمن ماه ۹۱ ::.

کیا یادشونه…
بچه که بودیم اگه هلکوپتر از بالا سر خونمون رد می شد خودمونو می کشتیم که این لامصب رو ببینیم،
الان دیگه باور کن اگه بیاد تو حیاط خونه مونم بشینه با بلندگو هم صدامون بزنه بگه تورو خدا بیا منو ببین هم نمی ریم نیگاش کنیم icon smile خاطرات خنده دار بهمن ماه 91 ))
هععععععععععععععععععععععععی لوله گاز icon smile خاطرات خنده دار بهمن ماه 91 )

.:: خاطرات خنده دار بهمن ماه ۹۱ ::.

یکی از دوشواری های زندگیم اینه که بفهمم اون وردی که مییو مییو موقع عوض شدن میخونه چیه؟ یعنی کل دوران طفولیت درگیر بودم باهاش !!! کصافط یجوری میگفت خودش فقط بفهمه بقیه نتونن عوض شن!
بچه ها لایک نمیخوام فقط اگه کسی میفهمید اون چی داره میگه به منم بگه هرکی گفت پیشاپیش دمش گرم!

.:: خاطرات خنده دار بهمن ماه ۹۱ ::.

دیروز تو اتوبوس از قسمت زنونه وارد شدیم با بچه ها ! دختر دبیرستانیا هم بودن توش !! آقا ما وایسادیم مخ زنی و تیکه اندازی در حد لالیگاا ( حالا من ک همیشه ساکتم) icon sad خاطرات خنده دار بهمن ماه 91 ( آقا ی دفه ی چیزی زارتتت اومد تو صورتم !! نگا کردم دیدم مامانمه !! حالا وایساده تو اتوبوس نصیحت رو نصیحت ک این کارا زشته و …. ! آبروم رفت !‌ امروزم هم به بهونه مریضی مدرسه نرفتم icon sad خاطرات خنده دار بهمن ماه 91
من: icon neutral خاطرات خنده دار بهمن ماه 91
دخترا : icon smile خاطرات خنده دار بهمن ماه 91 ))))))

.:: خاطرات خنده دار بهمن ماه ۹۱ ::.

و اینک مغز متفکر، عـــشق فــــیزیک تقدیم مینماید:
دی دی دی دینگ
عاقا الان که آجیل شب عید خیلی گرون شده من یه فکری کردم.
میتونید یک عدد آینه بردارید، خوردش کنید بعد دور تا دور ظرف آجیل مورد نظرتون رو چسب بزنید و خورده شیشیه هارو بچسبونید بهش بعد هم چندتا دونه پسته و بادوم و از این چیزا که مرفع ( مرفه شایدم مرفح ) بی درد میدونن چیه میریزید توش و در پایان هم یه سلیفون قشنگ میکشید روش میزارید زیر میز!
بعد که مهمون اومد داشتن میرفتن، برای اطمینان که برنگردن صبر کنید کفشاشونو پاشون کنن بعد میگید ای واییییییییییی
فلانی پس چرا آجیل نیاوردی؟؟؟
اونم میگه وای زیر میز بود حواسم نبود!
تحریما فشار آورده ها !!!

.:: خاطرات خنده دار بهمن ماه ۹۱ ::.

خب اینقدر اینجـــــــا اینقدر فــــــــــــانتزی گفتین من این بلا سرم اومد icon sad خاطرات خنده دار بهمن ماه 91 (
امروز مُعَـــرَّق داشتیم بعد یه تیکـــه خیـلـــــــــی کوچیکش مونده بود؛خود طرحشم خیلی سخت بود ولی تا اونجا خوب در اومده بـــــــــــــود.
به دوســــــــــــتم که داشت ارّه میکــــــــــــــرد گفــــتم : « الان فانتزی ـیم اینه که این در آخرین لحظه بشکنــــه » همون لحظه از وسط شکست :/
نه شانسه من دارم آخه؟ :/
از بین اون همه فانتزی ـی که داشتم همینــــــــ یکی باید برآورده میشد؟ :/
آخه چــــــــــــــــــــــــــــــرا؟ :/




:: موضوعات مرتبط: خاطرات خنده دار , ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: