خاطرات خنده دار
نوشته شده توسط : sajad

 .:: خاطرات خنده دار ::.

مخاطب خاصم ساعته ۴نصفه شب زنگیده!منم عینهو جنازه ای که تازه زنده شده باشه از خواب پریدم جوابشو بدم!!!!(صدام زار میزد که خوابیده بودم!!!) پرسیده: نخوابیده بودی که عجغم؟!!!! منه بدبختم خواستم مثلا تو ذوقش نزده باشم گفتم: نه بابا خواب کجا بود؟!!!! حالا پیله کرده که نصفه شبی به کدوم موش مرده ای اس میدادی که بیدار بودی؟!!!!!
مخاطب خاص نیس که یه پا شرلوک هلمزه واسه خودش!!!!!!فک کنم اگه بخوام تو افق هم محو بشم بیاد پیدام کنه و سوال پیچم کنه؟!!!!!
مخاطبه خاص مشکوکه دارم من؟!!!!!!

.:: خاطرات خنده دار ::.

عاغا یه روز سرصف عابر بانک بودم هف هش نفر پشت سرم بودن.خواستم رمز کارتمو عوض کنم خودمو جوری گرفتم که هیشکی نبینه.رمز جدیدو زدم ۱۳۷۵ اما تکرار رمزو حواسم نبود زدم ۱۳۵۷٫یهو همه با هم گفتن رمز اولت۱۳۷۵بود!!!(چجوری دیدن؟خدا میدونه)یه نگاه معنادار بهشون کردم که دیگه از این کنجکاویا(شایدم فضولیا)نکنن……….آخه این چه عادت بدیه.شاید من یه کار خصوصی داشته باشم………والا به غرعان………بزن + g

 .:: خاطرات خنده دار ::.

برا دختر خاله م که ۱۴ سالشه خاستگار اومده میخواد نامزد کنه
خاله م زنگ زده دعوت بگیره به مامانم میگه رها رو نیارید دلش میشکنه خودش هنوز مجرده مامانم زل زل چشم میندازه به چشم من یگه خوب چیکار میشه کرد آدم باید درک کنه خشگلا زودتر شوهر میکنن

الان دیوار کجاست سرمو بکوبم بهش

.:: خاطرات خنده دار ::.

چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی
مادر من! مگه من بیچاره ، چه گناهی کردم ک باید به یه پسر خالم (دهه هشتادی) درس یاد بدم ؟!
بعد دوساعت که خودم رو (پا…) کردم !
پسر خالم برگشته میگه این رو که بلد بودم داشتم گیرت میاوردم !!
الان انتظار دارید قیافه ام چطوری باشه ؟




:: موضوعات مرتبط: خاطرات خنده دار , ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: